Stížnost posluchače ohledně zrušení platby rozhlasového poplatku (červen 2018)

c2f2aba572c974a5a9a41c3d6bcfc9db.png

Projednáno na veřejné schůzi Rady Českého rozhlasu 27. 6. 2018

Text stížnosti

Dobrý den,

kontaktuji Vás tímto způsobem, jelikož všechny ostatní možnosti jsem už vyčerpal.

Neustále nám do schránky chodí SIPO s poplatkem ČRo na jméno ... (spojovací číslo:....)

Problém je v tom, že tento člověk nebydlí na naší adrese už několik let. Bohužel nemáme způsob jak pana Malého kontaktovat a požádat ho o zrušení. Tuto věc jsem řešil s Vaším call centrem i s Českou poštou, bohužel tyto dva subjekty mi nedokázaly sdělit kdo a jak by mi mohl pomoci, resp. jakým způsobem bych se dobral ke zrušení.

Aktuálně je dluh už: 1710,- a neustále bude růst. Mohu vás požádat o pomoc s tímto problémem, který se zdá být nevyřešitelný?

Předem děkuji

Odpověď Rady ČRo

Vážený pane posluchači,

děkuji Vám za Váš podnět, který Rada Českého rozhlasu předala vedení ČRo s žádostí o rozbor a odpověď.

Tuto odpověď, s níž Rada Českého rozhlasu souhlasí, si Vám dovoluji poskytnout.

Věřím, vážený pane posluchači, že její argumentaci přijmete a zůstanete i nadále posluchačem jedné z mnoha stanic rozhlasového média veřejné služby.

S úctou,
jménem Rady Českého rozhlasu,

Hana Dohnálková,
předsedkyně

Vyjádření vedení ČRo
viz příloha

Spustit audio
autor: Klára Koblížková