Stížnost posluchače O. Silného týkající se informací Zelené vlny (prosinec 2016)

14. prosinec 2016

Projednáno na veřejné schůzi Rady Českého rozhlasu 14. 12. 2016

Text stížnosti
viz příloha

Odpověď Rady ČRo

Vážený pane Silný,
děkujeme Vám za připomínku týkající se vysílání Zelené vlny, která podle radních Českého rozhlasu patří mezi velmi důležitou součást vysílání. Ředitel zpravodajství Jan Pokorný Vám dává ve svém vyjádření, kterou tuto odpověď doprovází, za pravdu s tím, že Český rozhlas již tento problém vyřešil a neměl by se opakovat.
V současnosti Český rozhlas zařazuje Zelenou vlnu každou půlhodinu, ráno každých 15 minut, mimo tento rytmus v případě mimořádných dopravních událostí. Od 18. listopadu Radiožurnál vysílá Zelenou vlnu každou čtvrthodinu také v dopravních špičkách v pátek a neděli od 15 do 19 hodin.
Radní Českého rozhlasu proto doufají, že s nynějším stavem již budete spokojen.

S přáním všeho dobrého,
jménem Rady ČRo,
Hana Dohnálková
předsedkyně Rady ČRo

Vyjádření vedení ČRo

Vážený pane Silný,

omlouváme se za negativní zkušenost, kterou jste zaznamenal při poslechu Zelené vlny z 7. 10. letošního roku. Stalo se tak v době, kdy posluchačskou linku spravovala soukromá společnost, se kterou jsme měli uzavřenou smlouvu. Na konci října jsme se s touto společností dohodli na ukončení spolupráce.

Od prosince letošního roku má Český rozhlas vlastní call centrum s proškolenými operátory. Pevně věříme, že dojde ke zlepšení služeb pro řidiče a nejen vy, ale i ostatní posluchači nové Zelené vlny budou spokojeni.

S pozdravem

Jan Pokorný
ředitel Zpravodajství

autor: kob
Spustit audio